Sagt på träningen

Benen är som smör med blandning av cement. Veckan har bestått av tester. I måndags var det Fysprofilen och man blir seg som smör efter det. Och igår var det (skräcken) beeptest på schemat. Många bad till de högre gudarna att det inte skulle ske. Kjellis fick höra ett och annat men han stod på sig. Han har blivit hårdhudad. Det är bra det när 15 brudar försöker med allt för att slippa springa de hemska 20 metrarna fram och tillbaka. Men vi var glada när det var gjort. Förlåt oss Kjellis.

Vi har ju våran floskelmästare Larm i laget. Alla lag borde ha en Larm, för hon får oss att skratta. Och det är ofta. Så tack Larm för att du bjuder på dig själv!

Larm förlåt mig men jag kan inte hålla gårdagens floskler borta från allmänheten.

Kjellis- Tjejer vi ska spela 3 mot 3 på stor plan. Gröna är.. bla bla bla

Larm- Fan jag får aldrig spela ihop med Falle!

Till saken bör sägas att Falle var inte med på träningen igår....

Jag skrattar fortfarande

Matilda visade känslor igår. Hon brukar mestadels le och vara lite laid back. Men igår tände hon till på alla cylindrar. Och skällde (!?!) Det gillar vi.

Bara det säger att nu är det ord och inga visor i Lockeruds damlag. Tuffa veckor framför oss men vi kör så det ryker!

#19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0