SKILLS PRO!

På innebandymagazinets hemsida har de presenterat en ny tävling, vid namn: "skills". Där sätts dina färdigheter med klubba och boll på prov i fyra olika delmoment nämligen, speedshooting, prickskytte, teknik och avslutningsvis en maffig straffshow.
På den stora dagen, då SM-finalerna i Globen avgörs, kommer de framröstade spelarna från herrarnas superelit och damernas elitserie göra upp i en het kamp på centralstation i Stockholm. En spelare från varje klubb är utsedd och om du vill vara med och rösta  fram din favorit-spelare, klicka HÄR .

Jag har insett redan nu att mitt trick och giftiga kort "kasta-upp-bollen-i-luften-och-klappa-26-gånger-och-sen-fånga-bollen", kanske inte går hem hos innebandyfansen. Jag får istället sikta in mig på att klara uppåt..36 klapp.



Skämt åsido. På tal om teknik, kommer här några inspirerande guldkort, som väcker stor beundran och får mig att tappa hakan av avundsjuka.




Karin "Kakan" Didriksson

Kommentarer
Postat av: Ledaren

Har lärt honom allt jag kan, typ knyta skorna, ta på sig tröja och liknande

2010-02-04 @ 16:54:39
Postat av: Therese

Det där vill jag se under tävlingen kakan! :D

2010-02-05 @ 21:47:30
Postat av: kakan

haha, klart!

2010-02-06 @ 10:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0