Presentation, Maskot


Här kommer den första presentationen... Våran Maskot!

Namn: Balder the Great

Nummer: Number One, hallååå…

Position: Jag är överallt

Smeknamn: Balder

Har du någon ritual innan varje match? Om ja, vad gör du då?

Studsa omkring, vifta på svansen och gnaga på ben

Din styrka:
Jag är stor och stark

Vem tror du blir årets poängdrottning?

Drottning??? I´m the King!

Och vem tar hem utvisningsligan?

Kan bli jag när jag visat mina huggtänder gång på gång

Snabba frågor:

Vinter eller sommar: Sommar!!!!

Pasta eller potatis: Mat

Cykla eller gå: Springa! Cykla??? Que?

Sola eller Bada: Sola, hatar vatten

Kaffe eller Te: ????????

Kött eller Fisk: Maaaaat!!!

Vatten eller Sportdryck: Vatten

Skjuta eller passa: Inget av de, behåller den så klart. Min boll!

Assist eller räddning: Räddar den, skulle aldrig kasta bort den!! Idioti!


Vem är Lagets:

Matvrak: Jag

Tröttaste: Jag efter en lång dag

Fåfängaste: Jag är rääätttt snygg om jag får säga det själv.

”Blondin”: Mina färger e Black and Tan faktiskt….

Pratgladaste: När jag är nödig så…

Smartaste: Den är lätt, JAG

Snabbaste: Mee! Ta mig om ni kan!

Tekniker: Helt klart jag! Ni ska se va jag kan göra med bollar.

Lataste: Alla andra

Sötsugna: Sött e gött, så jag här oxå

Gladaste: Jag

Slitvarg: Vill inte skryta men jag

Kommentar om mig själv:

Ord är överflödiga. Jag orkar ju liksom springa hur mkt som helst och hur fort som helst. Jag måste se bra ut för alla tjejer säger alltid ”Naaaaaaw” när de ser mig. Störst, bäst och vackrast liksom. Den här kroppen består av 3,5 kg bara muskler. Så attteeee.....


Kommentarer
Postat av: Peso

Bra press Balder men jag tycker du glömmer det där med "laget före jaget" lite (: but i loves you anyway!

2010-10-04 @ 16:28:56
URL: http://amandapesonen.blogg.se/
Postat av: Luggen

ÅH Balder min prins. Kan inte annat än hålla med om varje ord.

2010-10-05 @ 14:00:27
URL: http://malinsofialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0